Reklamace
POKYNY: K REKLAMOVANÉMU ZBOŽÍ VŽDY PŘIKLÁDEJTE PRŮVODNÍ DOPIS S POPISEM VAD A KONTAKTNÍMI ÚDAJI PRO PŘÍPADNÉ SPOJENÍ (TELEFON, EMAIL). V PŘÍPADĚ POTŘEBY MŮŽETE POUŽÍT VZOROVÝ FORMULÁŘ, KTERÝ JE KE STAŽENÍ ZDE.
VÍŘIVKY ZASÍLEJTE/PŘEDÁVEJTE VŽDY V PEVNÉ KRABICI TAK, ABYCHOM JE MOHLI POSLAT ZPĚTNĚ KURÝRNÍ SLUŽBOU. V OPAČNÉM PŘÍPADĚ BUDE ÚČTOVÁN POPLATEK + 350 KČ ZA KRABICI, NEBO JE NUTNÉ SI JI OSOBNĚ VYZVEDNOUT.
K REKLAMCI PŘILOŽTE NÁKUPNÍ FAKTURU JAKO DOKLAD PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE.
POKUD JIŽ NENÍ ZBOŽÍ V ZÁRUCE, UVEDTE TUTO SKUTEČNOST V PRŮVODNÍM DOPISE. ZBOŽÍ RÁDI OPRAVÍME V RÁMCI POZÁRUČNÍHO SERVISU. O CENĚ MIMOZÁRUČNÍ OPRAVY VÁS VŽDY INFORMUJEME PŘEDEM.
ADRESA PRO PŘÍJEM REKLAMACÍ:
Goatle s.r.o.
Hybrálec 14
58601 Jihlava
Otevírací doba: Po - Pá 9:00 - 16:00